duminică, 2 octombrie 2011

Asociatul meu

O piesă tare frumosă de muzeu, o mașină de cusut Singer, pare-se originală (nu-s expert) s-a "asociat" cu și în atelierul meu, o piesă care e tare bine-venită, cum v-am obișnuit, pielea o lucrez exclusiv manual însă îmi va fi de un real folos pentru căptușeli, închideri de protecții din izolir cu material textil la genți pentru laptop, foto...
Ce mai!














O bijuterie în adevăratul sens al cuvântului... ferice de mine... iarăși! Obiectul de colecție mi-a fost dăruit de Mama-Soacră, care la rândui o primise, în sinea mea mă consider un om tare norocos, apreciat aș putea spune, nu oricine și nu oricui i se dăruie o asemenea "piesă" cu o asemenea  încărcătura istorică păstrată și dăruită de-a lungul multor generații.

2 comentarii:

  1. COLECTIONAR GERMAN CUMPAR MASINI DE CUSUT SINGER, KAISER, ZINGHER, NAUMAN, DURCOT, ABRIA, ILEANA, VERONICA ETC, OFER 25000- 65000Eh

    hihhihiihi

    RăspundețiȘtergere