miercuri, 8 ianuarie 2014

Leather "clothes" for my favorite book

Îmi era greu să cred că e o carte atât de râvnită şi scumpă la o adică, dat fiind faptul, tot am găsit-o, la un anticariat, unde altundeva mai găseşti cărţi vechi şi bune...
Un bun prieten mi-a downlodat şi trimis cartea în fişier PDF, dar e un chin să răsfoiesc un fişier PDF... să găsesc termeni de comparaţie în cititul unei cărti pe monitor faţă de cea pe hârtie, nu pot! 
Şi probabil nu vreau, când pot să mă "drogehez" cu miros de hârtie învechită, plăcerea de a o răsfoi cu grijă, fizic şi nu "fictiv", recunoscător, sau nu, tehnologiei zilei de azi.
După aparenţe ar fi a treia "mân" ca stăpân al acestei cărţi, "Manualul Strungarului" de G. BIBER, prima ediţie tipărită în 1967, (an al începutului acelei perioade de glorie). Tot acelaşi autor a publicat în 1977 vol. II, e aceaşi carte doar cu unele îmbunătăţiri şi date tehnice mai evoluate.
Nu am putut trece neobservat, fără să-mi las amprenta, să fiu recunoscător, să dau dovadă de un gram de respect faţă de cei care au avut-o înaintea mea, care au avut grijă de ea şi au păstrat-o în condiţii atât de bune atâta vreme.
Ar spune cineva: e doar o carte măi!
Se prea poate! 
Pentu mine e mai mult de atât.

It is hard to believe, but it's a book so searched for, and expensive, I could hardly believe, I found her, to  an old books library, where else may find good books. It appears that I'm the 3-a hand owner of this book. It's the first edition "Manual strungarului" G. BIBER - published in 1967.
I could leave it that way, it is one of the basic books for my future skills, I had to give my contribution, to show my respect, for the book itself, for the people who have it, had used it, and made sure to be in such a good conditions after so much period of time.
keep your eyes OPEN, because I'm watching you!
De veghe!




first owner

first edition 1967

my lathe sketch SN 320 ''70





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu